NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Isnin, Jun 24, 2013

jerebu

sehingga semalam indek API menunjukkan sesetangah kawasan melebihi 102..pagi tadi sampai di Shah Alam...suasana masih ok tapi tengahhari hari ni...bangunan SUK pun dah tak napak...bau asap makin kuat dan menebal. Hmm...aku masih kat opis...menyiapkan kerja2...
dapat wassup dari dia...katanya di KK pun sama...
"sini pun sama...da nak kiamat kot" wassup dr dia..
"ye ke... saya nak minta maaaf...zahir batin" jwb ku...
"ish raya lambat lagik..posa pun belum" balas dia...
" lorh...takut tak sempat...sebab kan tadik awak kata dah nak kiamat"..hihihiii jawab aku...
so tergelak2 la aku sensorang kat meja opis nih...berwassup dgn dia...macam biasa...
so...my stori is bout jerebu...syok la yg kena cuti tu kan kan kan...
sebab jerebu jugak la aku tak jadi keluar tengok wayang...
tanak aku lawan menyedut gas tu dgn budak2 kat hospital..
yang pasti...dalam opis aku yg bertutup ni pun dah kelabu asap...berjerebu...
adeh!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]