NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Ahad, Jun 09, 2013

QGJ3043: PERGERAKAN DAN RITMA

Lega.....2 paper goes ...ada lagik dua..
peksa kali ni kena struggle (betoi ka nih) abes2san...ari tu crita satu paper yg wat ak senyum riang...'
paper tadi pun..boleh senyum jugak tapi fruz sikit sebab ada satu soklan tu dah sah2 ak tahu jawapannya masa tapi last2 ak boleh tukar jawab intensiti..sedihnya...mcm putus harapan...
haaa...citer sal exam nih...
pulun betul ak membaca walopun tak la masuk sangat apa yang dibaca tu...
boley la...
kat bawah nih...tarraaa...tu dia..bila dah tuwa2 baru nak belajar.....hasilnya...
hehehe...nota terbaikkk...tapi tang tulisan tu jangan le...memang udoh ...maklum lah nak jadik dokto tak jadikan...
hihihi lepas ni ak boley master dalam gimnastik, gimrama dan pergerakan kreatiff...

sudi-sudikanlah menatap yer..yer..yer...


ha ha ha...kiyutkan mambang-mambang saya tu...tenkiu ler...ada jugak yg kua tadik...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]

Catat Ulasan