NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Khamis, Mac 28, 2013

Permintaan hati

ntah kenapa...aku rasa letih sangat2,,,'terus terang...kesihatan aku agak tidak baik sejak dua menjak ini...
sekarang.,...aku kena paksa diri...paksa hati juga untuk melakukan sesuatu itu..
aku rasa penat...penat sangat...
assgment dah berlambak2...satu pun belum disentuh...
forum? hu hu tak pasal2 satui forum dah dikunci...hilang 5 markah...
esok...
aku nak balik kampung....nak wat tahlil untuk bonda..
oh yer...tadi jumpa kawan2....
masih lagik mereka nak bercerita tentang dia pada aku...aku jadik mcm bodoh sekejap..
kenapa nak crita hal dia pada aku...
aku pun tak faham.....
kalo org tak anggap aku sbg kawan...wat apa aku nak bersusah payah pk tentang dia kan??
aku bukan bagi perhatian sangat tapi jus bg pandangan dri apa yang aku dgr n lihat
itu jer...
sebab aku dah malas ... aku bukan siapa2 pada dia...kawan pun bukan...itu kata hatiku
biarlah org nak tgk kami bkawan mcm sebelum2 nih...tapi hakikatnya?
aku dan dia...ahhh......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]