NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Isnin, Mac 18, 2013

Post Tanpa Tajuk

aku tak tahu nak letak tajuk apa...
tadi...selepas hampir 2 3 minggu tak masuk opis...
aku ke opis jap..sebelum g miting....
ramai jugak yang tego aku...'
kenapa napak letih...
hah? letih ker..
ada yg kata mungkin sebab balik dr tawau kot.,..kurang rehat..
ish mana ada..aku dah rehat dua hari...dah pulun tido cukup2...
tapi pagi tadi memang aku rasa kurang selesa...mungkin sbb darah aku tak ok kot...
wlopun aku dah sapukan sikit gincu...
tapi org tetap tego aku tak bermaya...
ya la...mungkin sebab hati aku tak gembira...maka wajah aku jadi mcm tu.....
balik opis petang tadi...aku bantai tidoo lagik...puas2...
maghrib aku terjaga...memang tak elok tido lepas asar...boleh gila
tapi aku memang tak leh tahan dgn denyutan di kepala...
keje...forum n assgment entah kemana-mana...
aku terlampau ikut hati sgt ker?
tapi semangat aku memang zero sebenarnya..jgn mencecah paras negatif sudah lah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]