NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Ahad, Mac 10, 2013

DALAM GERIMIS

ntah kenapa...saya tak boleh nak bercerita tentang bonda..
terlalu banyak kenangan....
ntahlah...terasa janggal...bonda ada dalam hati saya..
saya rasa bonda masih ada...
huhuhuuu....saya menangis lagi hari nih...
memang...
yang satu ni saya lemah...saya tak kuat...
kehilangan org yang kita sayang...yang rapat dengan kita...
ini adalah kehilangan kedua saya...
pertama kali kehilangan...bertahun2 lamanya saaya mengambil masa utk menghilangkan kesedihan dan rasa rindu saya....
denganb pemergian bonda...saya tak tahu berapa lama lagi hati saya akan bersedih....
saya redha...bukan tak redha...
saya bersedia dgn kehilangan bonda berbanding kehilangan pertama saya...bagai di rentap tiba-tiba
tapi saya tetap redha... yaa...saya redha...
saya takut saya menjadi seorang yg kufur....
dan
hari nih saya juga merasa lega...
saya dapat luahkan juga apa yang saya rasa pada seseorg
terpulanglah dia nak dengar atau tidak...
saya memang sayang tapi sebagai kawan....
menyesal pula saya ungkapan kata-kata tu...
tapi tak apa lah...
saya pun tak tahu kenbapa..antara saya dan dia...
masih ada lagi perkara yg bukan2...
ntahlah.....
tapi mengenali awak..
tiada kegembiraan yg boleh saya kongsi dgn awak..
cuma yang ada kesedihan saja...
tak pa...saya redha juga...
lepas nih ....apa pun saya akan redha...
saya dah tak kisah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]