NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Isnin, Mac 25, 2013

KOSONG

inilah masalah aku...aku bukan lah terlampau ikut hati tapi ntah lah...
aku masih mencari-cari semangat...sebenarnya aku berlakon jer macam takde apa2..
hakikatnya dalam hati...
aku masih bersedih atas pemergian emak...
hati aku sedih sangat2...bukan aku tak redha cuma...ntah lah sukar nak aku ceritakan...
emm...
aku terlepas menjawab satu forum bermakna 5 markah aku dah hilang disitu...
aduii...aku sibuk bermula dr ulu kenas aku ke tanah tinggi genting kemudian ke tawau ke ampang ke petaling jaya dan ke cameron...
kata kawan...aku kena jet lag iaitu kepenatan...
ye kot...aku penat sangat....badan aku demam..kepala aku sakit...
ramai yang tegur muka aku napak lain...lain ke..lain macam mana agaknyer yer..
ntahlah...aku perlu bangkit dari semua nih..
aku kena kuatkan diri aku...
aku tak larat dah nak pk apa2....


aku juga susah hati...sebab assgmen sem ini aku perlu cari 2 org responden untuk aku jadikan sebagai bahan penyelidikan aku. Masalah bahan dan sebagainya aku tak kisah ..tetapi untuk dapatkan gambar2 tu..aku ada kwn2 yg boleh membantu aku sbb mereka oirg besar tapi aku segan nak minta pertolongan untuk pergi ketempat mereka..aku sungguh susah hati...saat mcm ni menyesal pulak aku bertukar tempat kerja...tapi kalo aku tak pilih tempat kerja baru ni dah tentu aku lebih susah dan makan hati...Ya Allah..sesungguhNya Engkau maha mengetahui apa yang terbaik untukku...aku mohon keampunan MU ya Allah...permudahkanlah urusan hamba mu ini...sobss...sobss.sobss... kuatkanlah hatiku...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]