NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Isnin, Julai 01, 2013

SUNGGUH AKU TAK PAHAM

hari ni ntah kenapa...aku moody sangat2...
perasaan macam2 marah...geram...tak puas hati...adugh jenuh aku memujuk hati...
sabarlah sayang...sabarlah wahai hati...
kadang2 banyak perkara yang buat aku tak paham...
puncanya hanya satu...sebabkan perasaan gelabah...kelam kabut orang lain...
aku pun jadik mangsa pada keadaan tu..
relaxs la broo...benda simple bukan susah sangat...wat mende nak kelam kabut sangat..
tgk...kan dah menyusahkan org...sampai tak boleh nak bergerak kemana2...
dah bgtau kan save dulu data tu dalam pendrive or whatever...pastu nak kuar2 la..boleh hantar perkakas yg berharga tu pada department tu...
nanti nak check ke nak sort ke..boleh tgk dalam pc atas meja...tak payah lah nak buat dalam laptop yang sama tu....
ni tak...nak kuar dulu...pastu balik baru nak sort pastu baru nak htr barang2...tu...pastu pesan kat org jangan g memana...tgk benda tu...
adoii...wa punya kereta wat hal...wau mau balik kasi tukar then wa mau pigi sana putrajaya..
aduii...sakit kapla ak...dah tak bley nak pk...skrg apa pun ak tak bley..ak kena tggu la brg2 berharga tu...
ntahlah..kapla dah berdenyut2...blakang ak plop dah hampir sebulan sakit ...sampai nak demam2 rasanya...
apasal ah sejak akhir2 ni ak moody...moody sesangat...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrghh..................


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]