NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Rabu, Julai 03, 2013

MERDEKA 56

28 Jun..
aku menerima panggilan...yangmeminta aku untuk bersama dalam perbincangan menyediakan formasi hari kebangsaan ke 56 nanti..
aku jadi gugup...mcm tak percaya aku akan terlibat lagi..
namun dalam suara yang perlahan.,,.aku meminta untuk meminta izin dari boz aku jika dibenarkan.,..
aku mengeluh.....ketika itu kami semua bz dengan persidangan...
semasa lunch...
aku mengambil kesempatan berjumpa dengan boz..lalu aku sampaikan hasrta mereka untuk aku terlibat sama.,...
jawapannya sungguh mendukacitakan...tapi aku terima..
yup...aku juga ada tugas hakiki yg perlu diutamakan...
sedihnya hati teramat sangat...
mcm mana aku nak bgtahu nanti...
tak terluahkan dan aku tak nak perkara ni menjadi lebih rumit...
tiba hari perbincangan...ternyata mereka menunggu aku...
aku rasa bersalah namun aku kena kuatkan hati..
lalu aku beritahu keputusan boz aku ...
aku sedih sangat2...sebab tak dapat bersama..namun aku akan membantu secara sendiri..
dan sebenarnya,...
sewaktu aku menerima tugas aku sekarang ni...aku tahu banyak perkara yang aku suka terpaksa aku lepaskan...
aku redhaa....terima dgn hati yg sedih...
setakat ini saja penglibatab aku...untuk setahun dua ini..aku kena lupakan segala-gala yang aku suka...
Ya Allah...sedihnya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]