NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Ahad, Julai 27, 2014

Akan Ku Jumpa

Ramadhan semakin tiba kepenghujungnya...
memang hatiku sedih kerana Ramadhan akan berlalu pergi...terasa kurangnya amalanku kali ini..
Ya Allah...betapa kerilnya aku....aku takut aku tidak ikhlas padaMU...terlalu banyak yang aku mahu..jadi aku bimbang ibadahku kerana mahukan keinginanku di penuhi oleh MU Ya Allah..
Ampunkan aku...jika aku terlalu mengharap dan rasa kecewa ada..aku jadi lemah...
Ya Allah..

sedihnya hatiku bila aku mengambil keputusan untuk belajar melupakan org yang aku sayang...setiap kali aku mahu meninggalkannya aku akan menagis sedih..airmata bukan apa2 lagi padaku..beratnya hati tapi aku kena juga..
entah kenapa aku terasa sakit ayng teramat sakit setiap kali aku mahu membuangnya jauh dari hati...
aku tak mampu tapi hanya ENGKAU yang maha mengetahui apa yang terbaik..apapun aku kena nekad dengan keputusan ini...
Ya Allah..aku sakit setiap kali aku mencuba...sebab aku sayang dia Ya Allah..sayang sangat2..hingga aku takut sayangku ini akan membuat aku lupa padaMU..tapi aku tak mahu...
dalam hatiku aku mahu dia disisi..aku mahu dia sentiasa dekat dihati tapi siapalah aku....
siapalah aku untuk dikasihi...
siapalah aku untuk disayangi...
aku kena terima hakikat yg diriku ini bukanlah sesiapa..
ibarat melukut ditepi ganatang...
yang diperlukan bila tiada siapa2....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]