NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Isnin, Julai 14, 2014

Menjelang Hari Raya

sehari dua ni aku berjalan-jalan membeli pakaian untuk budak2 tu. Budak-budak memang xcited nak beraya. Pusat membeli belah pun dah berkumandang lagu raya. Syahdunya. tapi aku....?
ntahlah...nbertanya pada hati sendiri..aku rasa kosong..tak tahu apakah perasaanku...nak ku kata tak bermakna..hambar seolah2 macam aku tidak beriman..takut jadi kufur..

tapi..ntahlah dalam kemeriahan suasana aku rasa sepi..sunyi..mungkin tahun kedua aku beraya tanpa bonda disisi...aku pun bercadang nak berjalan atau bercuti keselatan sepanjang raya nanti..tapi...ok ke...org beraya aku bercuti..ntah la..aku keliru...
tapi kalau aku balik beraya..suasananya tetap macam dulu-dulu...tetap macam tu...tiaa yang lainnya...dan mungkin sebab sakit aku yang masih ada..masih berdenyut2 buat aku macam patah semangat..aku tak larat nak berjalan tapi mengenangkan budak2 tu aku gagahkan juga....
dan sebab lainnya..aku betul2 terasa kehilangan..yer..aku kehilangan dia..ya Allah..sakitnya lebih dari sakit saraf yg sedang aku rasakan..walaupun dalam hati...aku tak sanggup tapi aku kena terima....aku kena terima yang aku takkan dapat bersamanya lagi...sampai bla2..betullah hanya jika aku yang mahu tapi tidak dia..aku tetap tak mampu memiliki walaupun hanya bayangnya...Ya Allah..sedihnya hati...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]