NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Khamis, Julai 17, 2014

PROLAPSEP DISC P6

Semalam... appoint kali kedua dengan pakar Ortho..awal2 pagi dah pegi almaklumlah hospital gomenkan...ramai.
Masuk jumpa dokto...kali ni dokto yg lain pula..so kena soal semula..then dia tanya macam mana dengan sakit..aku pun cakaplah sakit dimana...dia tetap kata muscle...ye la kot... kemudian diam inta aku tolak tangan dia..dan macam2 lagi..sama macam kali pertama dulu..tapi kali ni dia cucuk2 tangan n jari n minta aku rasa antara kanak dan kiri. Bila aku kata rasa disebelah kiri kurang sikit..dia suh aku cakap betul2..betul la takkan aku nak tifu lak kan..soo..dia tanya takda kurang ke sakit..aku pun tak reti nak jawab sebab aku dah terima kesakitan itu..so dah rasa macam biasa dah pada aku..memang la sakit.

Dia pun kata tunggu lagi 3 bulan..buat x-ray..huhuhu..MRI tu lambat lagi..dia suruh buat fisio lagi..
aku pun terima lah seadanya.....3 bulan pun 3 bulan lah...sebab aku buat kiropraktik tu dah ok sangat...cuma masalah pada c6 aku tu susah sikit nak dibetulkan semula dan bahagian situ bengkak..tu pasal aku masih rasa sakit...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]