NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Rabu, Julai 30, 2014

Raya 2014

Pengumuman dah pun dibuat oleh penyimpan mohor besar raja2..kita akan raya 28hb bersamaan hari isnin..dulu,,masa kecik2 dulu..lepas jer berbuka...semua akan duduk rapat2 dan dekat2 dengan tv nak tgk pengumuman raya..pastu kami adik beradik akan teka..cer tgk muka pakcik tu....kalo senyum esok misti raya..kalo tak..tak jadi raya la jawabnya...
tapi tu semua kenangan dulu-dulu...
semalam..semuanya dah tersedia...rendang..kuah kacang dan ketupat nasi..menu wajib..aku suka menganyam ketupat...walaupun sambut raya di kl tapi terasa juga suasananya...

aku dah tak menangis lagi..mungkin hati da semakin tabah...
pagi raya....lepas sembahyang raya...budak2 datang beraya..terasa juga suasana raya..pastu pergi ziarah kakak2 sekejap the balik semula ke ruah sebab mak sedara nak datang beraya...
petang dan malam aku tido awal..keletihan..lagipun c6 aku da berdenyut2..
suasana raya kali ni berbeza..aku tak ziarah pun kubur emak..sebab aku tak balik kampung..tak larat nak layan jem lama2..dengan keadaan aku yang macam nih...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]