NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Jumaat, Julai 18, 2014

Hanya Kerana Cintaku

Aku terdiam...termenung..
Patutkah aku mengalah...kadang2 aku rasa..mengapa aku perlu mengalah sekarang selepas banyak perkara yang menyedihkan berlaku padaku. Dua tahun aku menangis hanya kerana cintaku...jadi perlukah aku tinggalkan semuanya...
Sebenarnya..aku hanya mampu berdoa hanya untuk cintaku meskipun aku takut terkadang niatku jauh terpesong bukan keranaNYA tetapi kerana cintaku..namun aku tekad...
Aku hanya boleh bergantung pada doaku..walaupun kadang-kala aku macam berputus asa..aku tahu Allah mendengar cuma aku belum cukup kuat untuk menyakinkan yang doaku diterima..
Aku hanya ingin bersama dia..cintaku.....aku hanya mahu dia sentiasa ada disisiku..menyayangi dan merinduiku..walaupun aku kurang mendapat perhatiannya tapi cukup sekadar aku nak dia tahu aku sayang pada cintaku itu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]