NEW VERSION : ARNAB DAN KURA-KURA

Sabtu, Julai 19, 2014

Terima Kasih...Cinta

Akhrnya Allah mendengar juga permintaanku..Syukur padaMU..kerana memberi peluang yang indah itu padaku..walaupun sekejap tapi aku bersyukur...dan kesakitan aku pun beransur pulih...terima kasih cintaku kerana memberi bahagia walaupun seketika...aku tak mahu fkr sama ada cinta itu ikhlas atau berpura-pura atau sekadar untuk menjaga hati juga untuk mengambil kesempatan..semua tu dh tak penting,..yang pentng aku ingin selalu ada bersama cintaku..aku ingin dia sentiasa ada disisi aku walaupun jarak dan waktu menjauhkan diriku dan cintaku...apa pun tanggapan dia padaku aku tak kisah..yg penting aku mahu dia jadi milikku....aku mahu aku ada dalam hati cintaku...
dan aku takkan pernah jemu untuk menyetuhi cintaku dengan doaku ..setiap hari...dan Syukur Ya Allah..KAU maha mengetahui dan mendengar...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[url=http://www.mnpls.com/hello-16778.html][img]http://i.mnpls.com/167/16778.gif[/img][/url]